Garanciális és azon túli ügyintézés

Garanciális ügyintézés

A Navi-Gate Kft. csak az általa vagy viszonteladó partnerei által értékesített készülékekkel kapcsolatban jár el a garanciális ügyintézés során. Ezt az ügyintézés kezdetén a gyári szám alapján ellenőrizzük.
(Külföldi vásárlás esetén javasoljuk, hogy forduljon az értékesítőhöz az általa biztosított feltételekkel kapcsolatban.)

A garancia időtartama a törvényben meghatározott 12, 24 vagy 36 hónap magánszemélyek-, és 12 hónap céges ügyfelek esetén, ezt a vásárláskor kiállított számla vagy garanciajegy tartalmazza.

A garanciális ügyintézéshez szükséges a vásárláskor kapott számla vagy annak másolata.

Szoftveres természetű hiba esetén igyekszünk a készüléket minél előbb javítani. Amennyiben az eszköz mint hardver hibás, úgy a teljes készüléket cseréljük - ha lehetséges, raktárról. Ha az adott típus raktárról épp nem elérhető, úgy beérkezésig szíves türelmüket kérjük.

A garanciális ügyintézéssel kapcsolatban kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a központi elérhetőségeken!

 

Garancián kívüli ügyintézés (fix díjas csere)

A garanciális idő lejárta után, vagy azon belül, de a garanciát kizáró esetben (pl. egyértelmű fizikai sérülés) a készülék cseréjére ún. fix díjas csere formájában van lehetőség.

A fix díjas csere szolgáltatás keretében kizárólag a Navi-Gate Kft. vagy viszonteladói által értékesített termékek esetén van lehetőség, amit a gyári szám alapján ellenőrzünk.

A fix díjas cserét a Garmin minimum az adott típus utolsó forgalmazását követő 2 éven belül biztosítja. Csere esetén az eredetivel megegyező típusú készülék kerül kiadásra. Amennyiben az adott típus a fix díjas támogatottsági körben még benne van, de a típus már cserére sem elérhető, úgy az ügyféllel egyeztetve az eredeti eszköz tudásánál nem gyengébb újabb típusra történik a csere.
A szolgáltatás kizárólag készülékekre érhető el, tartozékokra (óraszíjak, tartók) nem.

A fix díjas csere költségét a hibás (eredeti) készülék típusa határozza meg, a hiba jellege és mértéke azt nem befolyásolja.

A csere pontos költségével, a befogadható típusokkal, valamint a cserére kiadható készülék elérhetőségével kapcsolatosan kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a központi elérhetőségeken lehetőség szerint emailben, a készülék típusát és annak gyári számát is feltüntetve!