Garmin felhős szolgáltatások leállásával kapcsolatos információk

Kedves Ügyfeleink,

 
A gyártó az alábbi nyilatkozatot adta ki:

A Garmin Ltd. egy számítógépes támadás áldozata volt, amely 2020. július 23-án titkosította néhány rendszerünket. Ennek eredményeként sok online szolgáltatásunk megszakadt, ideértve a weboldal funkcióit, az ügyfélszolgálatot, az ügyfelekkel szembeni alkalmazásokat és a vállalati kommunikációt.  Azonnal megkezdtük a támadás jellegének felmérését, és megkezdtük a helyreállítást.
Nincs arra utaló jel, hogy az ügyfelek adataihoz - beleértve a Garmin Pay fizetési adatait is - hozzáfértek volna, elvesztek vagy ellopták őket.  Ezenkívül a Garmin termékek funkcionalitását nem befolyásolta, kivéve az online szolgáltatások elérésének képességét.  Az érintett rendszereket visszaállítják, és várhatóan visszatér a normál működésbe a következő napokban.
 
Az érintett rendszerek helyreállításakor némi késéssel számolunk, mivel az információmaradvány feldolgozása folyamatban van.  Hálásak vagyunk az ügyfelek türelmének és megértésének az esemény során, és várjuk, hogy továbbra is biztosítsuk a kivételes ügyfélszolgálatot és támogatást.

Arra törekszünk, hogy a lehető leggyorsabban visszaállítsuk rendszereinket, addig is elnézést kérünk a kellemetlenségért. Továbbra is kizárólag a Garmin által kiadott közlemények tekinthetôk hivatalos információnak.
Reméljük, hogy ez a GYIK (gyakran ismételt kérdések) válaszol néhány kérdésedre:
 
Elvesztek a Garmin Connect ügyféladatai a leállás során?
Noha a Garmin Connect nem érhető el a rendszer leállás ideje alatt, a Garmin készülékektől összegyűjtött tevékenységek, egészségre és wellnessre vonatkozó adatok az eszközön tárolódnak, és megjelennek a Garmin Connect alkalmazásban, amint a felhasználó szinkronizálja készülékét.
 
InReach ügyfél vagyok. Használhatok-e még SOS-t és üzenetküldést a kimaradás alatt?
Az inReach SOS és az üzenetküldés teljes mértékben működőképesek, és a leállás nem befolyásolja őket. Ez magában foglalja a MapShare webhelyet és az e-mail válaszoldalt.
 
Van egy új Garmin termékem. Mikor tudom párosítani a Garmin Connect-tel?
A lehető leggyorsabban dolgozunk a Garmin Connect funkcionalitásának helyreállításán. Ahogy a probléma megoldódik, a párosítás is mûködni fog. Addig szíves türelmedet kérjük.
 
A leállás miatt történhet adatvesztés?
A Garminnak nincs tudomása arról, hogy ez a kiesés érintené a cég által kezelt adataidat, beleértve a tevékenységet, a fizetést vagy más személyes információt.

Az egészségügyi és wellness adataim nem jelennek meg a Garmin Connect Alkalmazásban

Ismert ez a jelenség, egyes felhasználóknál az alábbiak jelentkezhetnek:

  • A Garmin Connect alkalmazás nem tudja befejezni a szinkronizálást
  • Hiányozhatnak egyes kártyák a Garmin Connect alkalmazásban, például
    • Kalóriák
    • Szívritmus
    • Pulzoximéter
    • Légzés
    • Alvás
    • Lépések

Így hozható helyre


  1. Android felhasználók: Állítsa be telefonját, hogy a kijelző ne kapcsoljon ki. A Garmin Connect alkalmazás legyen a legfelső, látható a szinkronizálás teljes idejére. A szinkronizálás akár 10 percet is igénybe vehet. Általában ez a beállítás a telefon Beállítások->Kijelző részénél található. Ha a kijelző kikapcsol, a szinkronizálás megszakadhat.

  2. Nyissa meg a Garmin Connect alkalmazást

  3. Jobb felső sarokban nyomjon rá a szinkronizálás gombra Garmin Connect App Sync Button és várja meg, míg befejeződik a folyamat.
    • A fehér folyamatjelző kör a készülék körül körbemegy. Néha úgy tűnhet, hogy megáll, de folytatni fogja a szinkronizálást.
    • A telefon kijelzőjének végig bekapcsolva kell lennie és az alkalmazásnak kell aktívnak lennie a szinkronizálás teljes idejére.

  4. Az első szinkronizálást követően szinkronizáljon még két alkalommal. Az újabbak gyorsabban fognak lefutni.

Ezt követően hamarosan megjelennek a hiányzó adatok a Garmin Connect fiókban.

 

Ha nem tudott szinkronizálni, vagy továbbra is hiányoznak az adatok a Garmin Connect felületről


Ha nem vezetett eredményre a fenti lépések elvégzése, javasoljuk, hogy a Garmin Express alkalmazással szinkronizálja óráját számítógép segítségével. Két teljes szinkronizálás szükséges, hogy elháruljon a probléma.

Szükséges előkészületek

  1. Csatlakoztassa számítógépére óráját az USB kábellel

  2. Töltse le és telepítse a szükséges Express verziót (ne frissítsen Windows esetében!)

  3. Válassza ki az óráját

  4. A Garmin Express elvégzi az első szinkronizálást
    • Olvassa el és fogadja el a felhasználási feltételeket és a fontos információkat

  5. Ha készen van a frissítés, csatlakoztassa le az órát a számítógépről. Ha megjelent az órán szoftverfrissítés, telepítse azokat.

  6. Csatlakoztassa újra az órát a számítógéphez. A második szinkronizálás is lefut.

Ezt követően hamarosan megjelennek a hiányzó adatok a Garmin Connect fiókban.